Gustav Wasa bilderna

Det är mycket med bilderna nu och många som vill att jag skickar bilder, det är jättekul men det tar en hel del tid och jag måste prioritera mina hästar först så det kanske dröjer någon dag innan jag hinner få fram dom, men alla som vill kommer jag såklart skicka till, men det underlättar väldigt mycket för mig om ni skriver era mejl adresser, ponnyn/ponnyerna du satt på och klasserna du red, vilka dagar, tack på förhand! 

en utav mina favoriter från helgen, väldigt söt ponny

Kommentarer
Postat av: Cornelia

Miclas Claudia Schiffer, c-ponny - lör msvb, sön msva, mån msvb och Moflos Frederico, b-ponny - lör la, sön msvb, mån la, msvb hoppas du fick nog mycket info så du kan skicka :)

2012-05-06 @ 21:23:56
URL: http://corneliajohansson.blogg.se/
Postat av: Klara

Victorious Booku, lör LB och LA, sön LA och mån MsvB :D

2012-05-06 @ 22:16:39
Postat av: Madeleine

Har du några bilder på mej och Peppzon King?:) på lördag red vi msvb på söndag msvb å på måndag msva :)

2012-05-07 @ 08:09:21
Postat av: Ella Nilsen :)

Shade- L:A lördag och L:A, MSV:B söndag

Tomacs Evita- L:B söndag och L:A måndag



Taaaaack Inez !!:D<3

2012-05-07 @ 10:34:03
Postat av: Madelen Segolsson

Tjaa! Jag tävlade lördag och söndag och hoppade LA och MsvB båda dagarna. Hästen heter Golddigger och är isabellefärgad! :) mail adress: [email protected]



Tack så mycket! :) <3

2012-05-09 @ 23:20:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0