Trött på att sitta hemma!!!

Som jag tror alla vet så har jag hoppat av skolan för att börja igen på ett bättre program i höst, så det ända jag gör för tillfället är att vara i stallet på eftermiddagarna. Jag har försökt komma in på skolan och läsa några kurser men från och med i år får man inte set längre. Och det tar verkligen död på mig, det är så fruktansvärt tråkigt, mitt liv suger för tillfället! Och när jag tänker på att det inte ens har gått halva tiden så vill jag nästan dö, det är hemskt! Sen är jag alldeles för feg för att vara folk till besvär igenom att fråga om det finns något jag kan göra åt någon eller liknande så jag kommer verkligen ingen stans, det känns som att se in i en svart jävla tunnel...
Så jag vill verkligen varna alla får att hoppa av ett program i 1an för att vänta till nästa höst, det är verkligen inte så skönt som man tror att det är!!!


Kommentarer
Postat av: Giovanna

Kan du inte söka något roligt jobb då ? <3

2012-03-15 @ 09:30:03
URL: http://giiovanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0