Onsdag vecka 11

När jag kom till stallet började jag med att göra klart all mockning, skönast att ha det gjort!
Sedan tog jag ut Tornado för en tur i skogen där han bara fick röra på sig, jobbade mest på att få honom i lite fokus. Sedan red jag ut en sväng med Linnea på Chivas, alla vägar var värdelösa, i skogen var det superblött och på flygfältet släppte det bara och hästarna var vilda!

Sist med inte minst (eller jo yngst) var Palermo som fick gå på banan i solnedgången, skrittade och travade endast och jobbade bara med flyttningar och lydnad. Han är ganska vrång så att försöka få honom att sammarbeta är ett måste!

Imorgon är det iaf hoppträning som gäller, wihoo!
botd1f

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0