Music: ON World: OFF

Jag tycker att det är väldigt tråkigt att blogga när jag inte har några fina och intressanta bilder och det är därför det har varit lite halv dassigt här dom senaste dagarna. Har faktiskt inte setat på hästarna varken lördag eller söndag!

I lördags longerade jag båda eftersom jag hade ont i både benhinnor och lår och igår vilade T och C gick en prommis i solen.

Idag red jag Chivas på banan, han är väldigt slö just nu och vill inte gärna gå frammåt när jag skänklar men vi jobbade mycket förvänd galopp och han kämpade på relativt bra ändå.

Tornado var på hoppträning och skötte sig helt okej, jag förstår seriöst inte hur han kan springa så fort och ändå hinna få upp benen - knäpp skallen. Men när det blev lite högre så fick han lov att skärpa till sig och hoppade mycket bättre!
image description
image description

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0