sweet sixteen

Idag har jag äntligen fått mig en Iphone, som jag har längtat haha.
Chivas gick ett rätt hårt pass idag, började med en helt del styrka på en äng med lite pulssnö där jag flyttade, börjde och gjorde lite ökningar och minskningar. När jag var nöjd fick han galoppera av sig några varv runt ängen tills han var nöjd och sedan travade vi hem.

Har tänkt börja galoppera av honom lite då och då eftersom jag märkte i Avesta när vi konditions tränade lite att han vart super glad! Han började hoppa omkring och bocka och ibland måste han få veta att han är häst faktiskt, så ska försöka göra det iaf varannan vecka så han får lite liv glädje! ;)

UPD: OCH NU HAR JAG FÅTT BILJETTER TILL EN DAG TILL PÅ GHS, TACK TACK TACK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0