Torsdag

Idag drog jag till stallet vid 11 för att Chivas skulle skos sedan drog jag igång med ridningen, först utan var även idag Palermo som gick på banan idag igen med fokus på att han skulle va igenom i sidorna, vara på yttertygeln och även svara för skänkeln. Sidan var väldigt svår att få igenom så kommer att fortsätta att lägga fokus på det!
Tornado gick en vända i skogen för att springa ur sig lite träningvärk tillsammans med Carro och lilla Vickan som förövrigt åker imorgon, lite hjärt skärande.
Chivas skrittade jag 50 min varav 10 min klättring, i regnet, så lagom torra var vi när vi kom tillbaka!
Måste försöka få in filmen från provridningen på Chivas, hade inte det varit lite kul att se? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0