Chivas igår

Red som sagt för Lotta igår, hon började att sitta upp och känna på honom och sedan red jag, red helt annorlunda mot vad jag brukar men det blev en jädrans skillnad, nu var det han som fick jobba ordentligt och jag som kunde glass, annars brukar det vara tvärt om, haha. Han är så flaschig i sigsjälv så han glider mest runt och man är nöjd med honom så, men nu blir det ändring på det, får hoppas att det ger resultat!

Så himla synd att jag glömde ta med kameran, måste verkligen fixa lite bilder snart.
denna bild passar ju bra, eftersom det nu endast är 5 dagar kvar till GWR 2012! första året jag inte kommer delta, men såklart vara där och kika hela helgen!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0