catching up, onsdag

Har haft mycket nu dom senaste dagarna och därför inte hunnit uppdaterad här, men jag drar en kort sammanfattning av onsdagen här vilket började med cykling till stallet klockan 8, Palermo var först ut och skötte sig väldigt bra, jobbade mest med att få hon avslapppnad och på yttertygeln. 
Tornado gick också på bana och tänkte mycket på hur han gick i formen och att han att arbetade rätt och det fick jag till bra då han var helt slut efteråt. Gjorde också mycket länga och korta galoppsprången.
Chivas gick en vända i skogen och sprang ur sig lite träningsvärk.

Sedan åkte jag till Våmhus för att rida med Patricia! Linus var väldigt väldigt fin men tråkigt nog började det spö regna när vi var alldra längst bort och blev piss blöta, det slutade inte förren 50 min senare när vi kommit in i stallet, haha.
linus får stå för bilden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0