Tävling i Malung

Idag gick jag upp halv 5, käkade frukost och fixade mitt hår, kl 6 åkte jag till stallet. Fixade eucalyptus och packade allt i transporten på två timmar sen åkte vi mot Malung.

Det var en mycket bra tävlingsdag idag!! I första klassen som var en LB:1 så fick jag en riktigt bra framridning, på banan så kändes han också väldigt fin! I början på programmet var han lite spänd och tjaffsade emot en gång men resten av banan gick han i princip klockrent. Jag tycker även att jag red bra och var helt fokuserad! Första gången jag är riktigt nöjd med en ritt. Vi fick 67,59% och VANN!

I LA:1 så gick det också ganska bra, men inte lika klockrent som klassen innan. Vi fick några missar men det blev iallafall 61,32% och en tredje plats. Det var dock bara två placerade så jag kom precis utanför placering med 1 poängs skillnad från tvåan.

Vi hade tyvär ingen kamera med oss idag, så det får bli en bild från Insjön.
Om någon har bilder från idag så säg till.



Kommentarer
Postat av: Anna S

Grattis! :)

2011-05-22 @ 19:31:37
URL: http://missbelinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0