Dagens ridpass

Idag var det snö när jag vaknade och noll grader, jag var super pepp på att cykla till stallet, eller inte. Släppte ut alla hästarna och sen städade jag igenom stallet.

Skrittade ut i över en timme idag, försökte mest att tänka på min egen sits, hälar och armbågar.
Idag hade jag även musik på när jag red och sjöng med, skönt att det inte finns så mycket folk i Selbäck, haha! När jag hade kommit en ganska lång bit på vägen så stannade en gubbe vid mig och sa: Det är två älgar längre fram men det är vell lugnt? Jag bara nej tack, jag vänder! Så då fick jag gå tillbaka den långa vägen jag kom ifrån och sjunga ännu högre så att jag kunde skrämma bort alla älgar.

Bild från gårdagens träning hemma hos Annica.


Kommentarer
Postat av: patricia

snygg header! :)

2011-05-03 @ 21:50:36
URL: http://patriciam.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0