Dagens ridpass

Idag åkte jag och mamma till ridhuset med Eucalyptus. Jag började med att skritta fram 10 minuter och sedan jobba igång honom lång och låg. Sen skrittjobbade jag honom ett tag. Jag var ganska sne idag så det påverkade min ridning jätte mycket. Jag fick hela tiden tänka på min sits och att luta mig överdrivet åt höger för att bli rak. Mot slutet gick han väldigt fint och jag red bra.

Eucalyptus innan jag skulle rida idag.



Min tränings "mat". Lite nötter innan träningen för att hålla mig koncentrerad, efteråt äter jag en banan och oboy.


 

Kommentarer
Postat av: Emilia Norin

Vad svart han va på halsen :o Fint ;) :D

2011-05-27 @ 19:18:08
URL: http://emilialilly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0