Dagens ridpass

Jag och Inez har cyklat över 2 mil idag, skapligt trött i benen. Först cyklade vi till Inez stall, hem igen och käkade lunch. Sen cyklade vi till mitt stall och sen vidare till Inez stall igen eftersom hon hade insläpp. Så kom hem typ vid 9!

Dagens ridpass gick iallafall bra! Han har ju vilat under tiden jag varit borta, mamma har bara gått lite promenader med honom, så jag joggade honom bara idag. Skrittade fram honom på lång tygel, sen travade jag honom i en lång och låg form ca 15 minuter på en äng och skrittade sedan av honom.



Kommentarer
Postat av: Emilia Norin

Vad fin han va i lite längre pannlugg ! :D

2011-06-16 @ 23:01:30
URL: http://emilialilly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0