Såhär ser det ut

EFter lägret kom jag aldrig igång med bloggningen igen. Jag har haft så mycket i huvudet då också i och med gymnasievalet och i och med det beslutet så har det vart mycket omkring det, berättar om det senare om det uppskattas?

Sen har vi haft Kanadensare här i en vecka och dom åkte precis till Norge och kommer tillbaka på Torsdag igen för att stanna i ett par dagar. Min bror bodde hos denna familj i ett år i Kanada och nu är dom och hälsar på, det har varit väldigt kul!
Sen började jag jobba idag och ska nu jobba i 3 veckor.
Var också och tränade för Fredrik (som har haft Chivas) här om dagen också och jag fick några bra tips som jag ska försöka ta till mig av.
Igår var jag och tävlade igår, 115 och 120, min häst hoppade som tusan, några språng väldigt högt så jag nästan flög av, haha;) Fick dock 1 skit pet ut ur en kombination i 115 och i 120 så klantade jag mig 4 gånger, 2 gånger gick det super ändå och dom andra 2 kunde han inte rädda situationen. Är iaf jätte nöjd med honom!
Och på fredag åker jag på meeting till Bollnäs och hoppar 110, lördag 120 och 115 söndag. 110 och 120 är kval "lilla rundan" och finalen går på söndagen, dock i 125 så vi får se hur det blir med den saken om jag nu skulle kvala.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0