Dagen ala Inez

Idag anande jag att Chivas hade lite träningsverk eftersom han inte kom till mig i hagen så han fick gå ett lite lugnare pass och jag checkade bara över allting. Flyttade, böjde, öka-minska och osv. Gjorde en hel del halter också och dom sitter till 90 % nu, så himla skönt :)
Känns inte som han har tappat speciellt mycket men nu har jag bara skrittat och travat iof! Tänkte fortsätta med det fram till julafton ungefär och sedan börja galoppera sen ska jag försöka raka honom innan nyår hade jag tänkt!
-orsaderbyt 2011
/ inez

Kommentarer
Postat av: patriciam

Åker du ner till Avesta på "läger" efter nyår? :)

2011-12-21 @ 21:40:21
URL: http://patriciam.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0