Får se hur det blir

Om 2 dagar flyttar jag ner till söder! Känns kul och vi får se hur det blir där nere med tiden och sådär om jag hinner blogga, känns lite värdelöst om inte Sanna bloggar, men det får väl gå ändå om det är någon som är intresserad av att veta vad jag gör och hur det går där nere. På lördag och söndag kommer jag att tävla, en 120 båda dagarna. Det är en gräs bana, 80x80m så det blir kul! :) 

Idag skrittade jag en tur på 1 timme med Anna och Sofia och sedan hade jag en lektion för en tjej i stallet, nu ska vi åka dit igen och grilla lite som avsked, det blir mysigt!

Kommentarer
Postat av: patricia matsson

bra inez att du bloggar ;) kommer sakna dig vännen, när kommer du hem?

2011-08-10 @ 20:56:45
URL: http://patriciam.webblogg.se/
Postat av: emeliee

ska du flytta inez ? :O

2011-08-10 @ 23:39:54
URL: http://moraryttaren.blogg.se/
Postat av: nikkan

fortsätt blogga inez! vill ju veta hur de går för dig där nere! :d förresten saknar ja min adidas, haha

2011-08-15 @ 21:38:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0