Tittar in!

Nu är det nämligen så att jag har haft jätte bra dag. Har hunnit med att prova 4 stycken och har en klar ordning på rankningslistan! Har verkligen hittat 2 drömhästar var av 1 med en riktig WOW-känsla. 
Imorgon ska vi prova 2 stycken, en här i Stockholm och en i Sala. 
Vill inte gå ut med så mycket information innan jag vet någonting men jag har några bilder som jag i bästa fall kommer lägga ut. Sen har vi såklart filmat en massa men det är lite för privat för tillfället. 
Sen kan jag oxå meddela att jag har klappat mina händer blåa på Innebandyn, jätte spännande match och Mora vann tillslut med 10-6, så kul!! Det är nämigen semi-final, bäst av 5 och jag ska med familjen ner och kolla på finalerna i Malmö om två veckor, så hoppas på att Mora kommer dit.
Åh justja, dethär va ju en hästblogg!!!
Vi hörs mera imorgon när jag kommer hem, om jag inte har svimmat av nervositet för Sanna nu då;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0