Tävling i Vansbro

Toppen dag, jag är så himla glad! Gick upp halv 7 och hade en timme på mig att äta frukost och fixa håret. Halv 8 åkte jag till stallet och knoppade euccalyptus sedan packade jag i det sista. Åkte från stallet ungefär vid 9 tiden.
Blev något sen till framridningen men det gick tydligen bra ändå, eucalyptus var i super form! Första klassern var en LB:1 och det kändes ganska enkelt idag. I traven var han fin, i galoppen så kom blev han något stark sista mellangaloppen annars kändes hela programmet klockrent! Vi fick 69,31 och en andra placering! Otroligt nöjd!
Innan LA:1 så var han något stark och pigg på framridningen men gick väldigt fint ändå tyckte jag. Inne på banan gick det helt okej, förutom att vi hade ett för högt grundtempo och galoppdelen gick lite sådär. Vi fick 62,63%!

Jag är jätte nöjd med dagen, det var ju ändå våran andra dressyrtävling tillsammans och våran första LA:1!





Kommentarer
Postat av: Emilia Norin

Sjukt snygga och fina tsm (:

2011-04-17 @ 17:22:22
URL: http://emilialilly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0