Sanna hissar

Idag HISSAR jag:

Min tävlingsklubb! Jag bor ju i Mora, men tävlar för Falun av några anledningar. Dels för att min tränare tävlar för det och hon bor i närheten, och även för att jag är med i deras talangsatsning Team FaluRS. FARS är en ren tävlingsklubb, vilket jag tycker är mycket bra då all uppmärksamhet går till tävlingsryttarna. Jag tycker klubben är superaktiv jämfört med andra klubbar, hemsidan uppdateras hela tiden och även på facebook. Det är oftast mycket aktiviteter, särskillt i Teamet, så som föreläsningar, klubbtävlingar och gästtänare. Och om man är med i Teamet så får man även träningsbidrag! FARS leder även Agria Cup på 106 poäng, mycket duktiga tävlingsryttare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0