Min morgon

Idag försov jag mig lite, så jag fick skynda att äta frukost och sen cykla till stallet. Men det gjorde nog inte så mycket att hästarna kom ut vid 9, för det är uselt väder idag. När alla hästarna var ute så mockade jag, samtidigt som jag spelade Ulrik Munter på typ högsta volym. Himla fin musik det där! Cyklade hem igen efter en timme i stallet ungefär och tog en liten promenad med min hund. Nu ska jag lägga mig på soffan med back on track t-shirt och värmekudde och vila någon timme. Sen blir det full fart igen resten av dagen! :D

Eu passade på att rymma när han trodde att jag inte såg.


Min hund.



Kommentarer
Postat av: Therese Jensen

sv; tack så jätte myckt! :)

Måste säga gryyymt fint stall!! :D

2011-04-01 @ 12:05:18
URL: http://livetenligttherese.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0