Dressyrtävling i Falun

Gick upp kl 6 imorse för jag ville vara helt säker på att jag skulle hinna allt, åt frukost och fixade mig själv i ungefär 2 timmar. Sen åkte vi upp till stallet, släppte ut hästarna, knoppade och allt. Det blev lite dålig planering när vi skulle åka och sånt så vi blev lite tidiga, men det var kul att kolla på lite ryttare också! Under tiden började jag bli lite nervös och när min tränare inte kunde komma så blev jag ännu mer nervös. Det var ganska dålig framridning, eller det var väldigt blött! Inne i collecting ring så var han jätte lugn och fin. När jag kom in på banan så blev han spänd! Men det gick helt okej ändå, inga större missar. Vi fick 62,41%, det räckte inte till placering men jag är nöjd ändå eftersom det var våran första dressyrtävling tillsammans! Laura som tävlar för samma klubb som jag vann!

Mamma hörde flera stycken idag som sa att jag hade en fin ponny, kul :)



Kommentarer
Postat av: Janina

Vad fin han är Sanna! :) du har gjort ett väldigt bra jobb. Kul att det gick bra på tävlingen också !

2011-04-04 @ 07:04:22
URL: http://teamdalarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0