Dagens ridpass

Idag skrittade jag ut på eucalyptus 50 minuter utan några större krav. Han var jätte tittig, vilket han aldrig brukar vara. Var rädd för varenda liten sten i diket och när vi kom till laman så trodde jag att han skulle slänga av mig! Han stannade och kollade på den några gånger och sen gick han snällt förbi den. Och sen när vi kommit en liten bit så såg han världens största och farligaste rovdjur (enligt han själv), kossor! Vi har aldrig gått förbi några kossor men jag trodde det skulle gå bra, men icke! Han blev helt till sig och jag insåg ganska snabbt att vi aldrig skulle kunna gå förbi dom. Behöver jag säga att han skrittade på i ett väldigt raskt tempo hemåt?

Nöjd med att vara tillbaka i hagen där det inte finns några kossor synliga!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0