Hur ligger vi till?

Ligger i soffan just nu och måste orka dra mig till stallet, så himla tråkigt väder idag! Jag får hålla motivationen uppe igenom att Tornado ska hoppas, det är alltid kul! Vet inte riktigt vad jag ska hitta på, men det löser sig. 

sist när vi hoppade stuts någon dag efter det snöat, blä! haha
image description

I Lördags skrittade jag Chivas en halv timme och Tornado vilade. Igår klättrade Chivas 10-15 min innan han gick en sväng i skogen med lite korta- länga. Sedan var jag med Linnea på tävling och när vi kom hem (halv 8 typ) red jag Tornado och Palermo i padocken, Tornado jobbade jag lite på klockan och Palermo gick lösgörande!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0