Gymmet 31 mars

Idag var det hårdträning för mig och Inez eftersom vi körde ganska lugnt igår. Vi värmde upp med en promenad till gymmet på ca 20 minuter, sen värmde vi även på cykeln 10 minuter. Vilade lite och sedan körde vi styrka och även lite balans i 1 timme. Sen värmde vi ner, Inez gick/sprang på promenadbandet i 30 minuter, jag gick på promenadbandet 10 minuter och sedan cyklade jag 15 minuter. Till sist så stretchade vi av 15 minuter. Vi gick även hem från gymmet 30 minuter.

Min absoluta favorit, man tränar i princip hela ryggen vilket är bra i ridningen!


Inez visar en bra övning på pilatesbollen.


Jag och Inez passar på att knäppa lite kort på oss medans vi stretchar av.


Mitt mellanmål. Det är viktigt att få i sig något så fort som möjligt när man tränat klart. Jag har alltid med mig äpple eller banan när jag tränar, även på dressyrträningar.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0