Tävlingsdag

Nyss kommit hem ifrån Älvdalen och min och Chivas första starter. Bilder kommer upp när Sanna kommer hem från stallet. Eventuellt en film, men det ska mycket till;)
Resultatet vart: 
90 bedömning A/A:
Red i lite undertempo och Chivas hoppade inte över hindrerna utan galopperade/klev över. Vi fick inga fel iaf och red 0a i både grund och omhoppning så vi fick en rosett! haha
100 bedöming A:0/A:0:
Fick upp ett mycket bättre tempo och han hoppade mycket bättre. Jag fick ett bra flyt i grunden och på första i omhoppningen försökte jag mig på en riktig ponnysväng som resulterade i att en bom föll, lite synd men jag är super nöjd ändå! Sista starten puttade ner mig från placering.
Fick massa fina ord också från folk där, superkul:)


Kommentarer
Postat av: Emilia Norin

Film !:D

2011-06-19 @ 17:14:26
URL: http://emilialilly.blogg.se/
Postat av: ulrika

Tycker du borde visa film! Supernyfiken på hur Chivas ser ut på film! :)

2011-06-20 @ 13:29:03
URL: http://ulrikaasplund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0