Hemma i Mora!

Nu är jag äntligen hemma i Sverige, skönt! Jag och Elin har haft det jätte roligt på Mallorca, vi har haft 4 soldagar då vi legat på stranden och dom andra dagarna så har vi utforskat vårat område, Son Fuster, och Palma. Har haft lite hemlängtan ibland, men det är skönt att komma bort från allt ett tag och då inser man att man har det bra hemma. Har saknat Eucalyptus jätte mycket, jag fick lov att pussa på honom på en gång när jag kom hem och han gnäggade när jag kom! Har saknat Inez också såklart, henne ska jag träffa imorgon! :D

Borta bra men hemma bäst!


Kommentarer
Postat av: My Granstedt

Hej hej vad intressant din blogg verkar! lär verkligen att läsa på din blogg lite mer! (: Hoppas du har en bra dag :p

2011-06-27 @ 23:28:20
URL: http://jade.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0