Dagens

Idag red jag markarbete ute i hagen. Han var spänd i början med slappnade av mer och mer. När jag travade av honom var han jätte lugn och fin! Skrittjobbade först ganska länge och sen joggade jag igång honom och galopperade och sedan gick jag ner i trav igen och jobbade bara med att han skulle slappna av. Han tyckte att det ar lite skumt att rida i sin hage så han kollade runt mycket på allt annat. Men det är bara att vänta på att han ska falla in i rutinerna och sådär. Patricia var med, så hon har knäppt en massa bilder, så kommer lägga upp lite bomber här framöver tror jag! Här får ni iaf smakprov :)
Känns som jag fallit in i brunt och blått! ;)

Hahahaha förlåt för mina sönderklippta hanskar, men det var varmt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0