Fredag kväll

Sitter just nu och kollar på the voice, sen ni hörde ifrån mig sist har jag hunnit rida 2 hästar, den ena fick så på grusvägen med lite flyttning, böjning och tempoväxlingar och den andra var alltså på dressyrträning!

Jag sammanfattar min andra dressyrträning någonsin (första med Chivas) bra! I början var han väldigt spänd och sprang och kollade på allt möjligt och inte minst hoppa till varje gång ridlekis ungarnas FÖRÄLDRAR skrek... 
Dom gick tillslut ut så då kunde han äntligen slappna av och blev väldigt fin! Tränade små och stora steg och flyttning på volt och han blev väldigt avslappad och lös. Han var flaschig och rörde sig fint enligt Göran, så det var kul!

Imorgon ska jag rida iaf 2 stycken och sedan upp på klubben för att hjälpa Amanda och Engla! På söndag blir det hoppning och även en lite tur för att kolla på en fin C-ponny, så fullspäckad helg! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0