uppdatering

Ni känner säkert som mig, mitt bloggande är väldigt upp och ner... Men efter lite klagande här och lite där så försöker jag mig på detta igen då!
Jag kom hem från Avesta i Söndags efter att spenderat veckan där, träffat lite kompisar och vart på tränings läger, väldigt rolig vecka. Chivas har skött sig väldigt bra, som vanligt, haha. 
Första dagen hade vi markarbete, andra gymnastik hoppning och sista dagen hoppade vi lite lägre banor och det har vi fått med på film så jag tänkte slänga upp den.

Funderar på lite punkter jag skulle kunna blogga om, så jag undrar om det är något som ni skulle vilja veta eller

så, isf let me know;)

Kommentarer
Postat av: nettis

söta pappor haha:D

duktiga ni är inez!! puss

2012-01-11 @ 21:16:10
URL: http://nanetteoscarson.blogg.se/
Postat av: nettis

söta pappor haha:D

duktiga ni är inez!! puss

2012-01-11 @ 21:16:11
URL: http://nanetteoscarson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0