Tips på bloggar?

Sitter i skolan just nu och läser bloggar (har rast). Jag har dock inte så många bloggar jag läser så tänkte om någon kan tipsa om bra bloggar som är välskrivna med lagomt mycket bilder. Gärna dressyrbloggar!
Mina favoritbloggar är:
Kristina Warg: Hon inspererar mig verkligen! Hon är så otroligt duktig på allt hon gör, hon har både fötterna på jorden och sliter verkligen för att lyckas! Hon förtjänar all uppmärksamhet hon kan få!

Elin Nylander: Ett år yngre än mig och så himla duktig! En riktig förebild.
Emelie Brolin: Hon är så himla duktig, behöver jag säga mer?
Elinore JonssonHennes ponny är så snygg! Dessutom älskar jag hennes utrustning!
Sanna Nilsson: Det här är verkligen en förebild, hon är född 1991 och har ett eget företag där hon utbildar och säljer hästar!
Patricia Matsson: Min söta klasskompis som tävlar hoppning med sina två hästar.

Tipsa om bra bloggar eller era egna bloggar!

Kommentarer
Postat av: Jessica

Hej, tränset är av märket Mark Todd. Det finns ett exakt likadant från Dyon, som är lite dyrare. Det är dock samma tillverkare, och samma läder. Tränset hittar du på Tophorse.se. :)

2012-01-19 @ 16:19:10
URL: http://ridestyle.blogg.se/
Postat av: Ulrika

Kan väl passa på att tipsa om min och Christines blogg då! Både hoppning och dressyr på regional/nationell nivå! :)

2012-01-19 @ 22:29:58
URL: http://leksandsryttarna.blogg.se/
Postat av: Anonym

dressyrsnack.se är en jättebra blogg! :)

2012-01-21 @ 09:37:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0