Ridhuset idag

Idag var jag och Sanna och red i ridhuset! Jag red dit och Sanna åkte med sin mamma (hästarna står på 2 olika håll från ridhuset). För mig gick det jätte bra, Chivas var väldigt lös gjord och fin, hade lite problem i galopp ombytena och han blev lite lat i en kortare galopp, men annars var han som sagt väldigt lös och avslappnad.
Jag tror att det beror på att jag skrittade så länge, 30 min påvägen dit nästan och sen 10-15 min i i ridhuset. 
Sen skrittade jag hela vägen hem också så en hel del skritt alltså!
Gör ett inlägg med bilder från passet i ett separat inlägg från min telefon.

I helgen ska jag träna för Fredrik i Orsa, det ska bli väldigt kul och spännande att se vad han säger. Fredrik har nämligen haft Chivas i alla år innan mig!

Bild från en träning när jag precis fått honom, snyggt lixom...
nej men jävlar vilken skillnad det är på oss!:)


/Inez

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0