Ridning och läxor

Skola idag 8.00-15.45, efter det fick jag skynda mig hem för att äta middag och sedan åka till stallet och rida. Skrittade ut på honom ungefär 30 minuter, idag var han super fin och vi fortsatte att jobba på med lite öppnor och skänkelvikningar på grusvägarna. När jag var klar med ridningen stretchade jag av honom sedan städade jag i stallet.

Nu på kvällen har jag massor med läxor, ska även se på Det okända och kanske sitter uppe till 23.00 och kollar på den omtalade debatten på tv4. Har förresten massor med läxor och prov hela veckan så bloggen kommer hamna sist på min att-göra-lista.
/ Sanna

Kommentarer
Postat av: Lina

Hej! Jättebra blogg! :) Jag har en fråga till dig Sanna: Hur uttalar man din hästs namn? Har sett er i många start- och resultatlistor och har alltid funderat på om man säger det på svenska eller engelska. Eller något annat språk? ;)

2012-01-23 @ 21:12:24
Postat av: Tania Aalto

Kunde inte kommentera i rätt inlägg så gör det här: vilken söt hund! Urgullig, verkligen!



Missa inte min bloggtävling ”Rösta och vinn”!

http://stensholmen.wordpress.com/2012/01/21/vad-ar-snyggast/

2012-01-25 @ 01:17:18
URL: http://stensholmen.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0