Dagen, helgen och så

Är det bara jag som är grymt trött på denhär designen? Det är inte ens någon design längre, har inte ens en header!

Idag åkte jag till stallet med Linnea och vi red ett pass på banan. Efter 5 min när jag skällt lite på Linnea så ville hon inte vara med längre så jag fick hoppa upp och jag förstod henne direkt om man säger så, men jag fick kämpa på ett bra tag och tillslut fick vi lite utdelning iaf, hon släppte till lite då och då men inga längre perioder. Hon har en väldigt låg "plankig" form och jag skulle önska att hon bär sig själv bättre, kommer ner på bakbenen. Men jag får fortsätta tjata på Linnea så löser det sig nog tillslut ;) Sedan red jag chivas också, inte så länge med lite galopp och trav eftersom jag ska träna hela helgen i Rättvik med hästliv siljan, det ska bli spännande!

Innan jag åker imorgon ska jag förmodligen rida snäckan också, så det blir inte så mycket soff sittning imorgon tack och lov!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0