Tillägnat Mormor och alla där hemma!

Det här inlägget skriver jag nu för att vi äntligen har fått internet på rummen och en alldeles egen mac! Dessutom hörde jag att min mormor tyckte att jag hade skrivit lite för dåligt så det här inlägget skriver jag till mormor! Hihi

Allting rullar på super här nere, har redan gått 3 veckor, vet inte var dom tog vägen. Jag trivs super, det ända jag tvivlar på är hur det kommer bli med tävlandet, dock har jag redan 2 tävlingar inbokade dehär månaden, sen har vi ju lastbil på skolan så helt dött är det inte, kommer tillbaka till det.
Igentligen hade jag och min rumskompis och bästa kompis här tänkt åka hem till mig i helgen, var jätte sugen på att träffa alla och så vidare men det blev inte riktigt så på grund av att hon letar lite ny häst osv. Får hoppas att jag får med henne någon annan helg snart, skulle vart super.

Vi rider 3 ggr i veckan (på skoltid) och hittils har vi nästa bara ridit våra egna hästar för att dom ska kunna se lite vad vi behöver, går för osv osv. Sen kommer det nog bli att vi får rida gymnaiehästarna 1 gång i veckan ungefär, kanske 2 ibland beroende på vad vi själva vill.
Jag har ridit gymnasiehäst 2 gånger, ena gånger red jag den störst dom hade, inte det roligast jag har gjort direkt, men men. Andra gången red jag en superfin 8 åring, det var väldigt kul. Hon var jätte annorlunda mor Chivas så det var en upplevelse.

Som jag hade planerat skulle jag rida 120, 125 nästa helg inne i harplinge, men dom klasserna blev inställda på grund av för få anmälningar. Så om jag ska vara med där så finns det bara upp till 110 och det känns inte sådär super värt, tror hellre att jag skuttar lite själv ist, men vi får se.
Sen är det ett regional/nationellt meeting på halmstad fältridklubb 23-25 september som jag kommer vara med på, förmodligen hoppar jag 120-125-120 då. Är himla sugen på att sätta en till nolla i 120 nu så att jag iaf är kvalad till 130! :)
Nej nu ska jag inte skriva flera sidor långa inlägg, men det är som det ser ut nu. Hoppas ni har det bra hemma allihopa också och kram till mormor!

Kommentarer
Postat av: Pernilla

jaha seegt Inez du uppdaterar en gång så blir det inget mer, sätt fart vi är säkert många som undrar hur det går för dig där nere :D Kram Pernilla

2011-09-13 @ 20:01:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0