Slutet på vecka 7

JAG BLIR GALEN PÅ BLOGG.SE, TEXTEN KLUMPAR IHOP SIG OCH LÄGGER SIG I MITTEN HUR ÄN JAG GÖR!!!!
Tänkte bara kika in och uppdaterar er lite grann! Det har hänt en del sen sist tror jag. Var nämligen iväg och red ett meeting på Halmstad fältridklubb förra helgen och ni som har mig på facebook vet ju redan att vi var nolla i 120 på fredagen och blev 10 placerad av hela 75 starter, rudan satte bra men det var inte den bästa vi gjort, i en snäv sväng så stannade vi upp, säkert en hel sekund och på en distans la vi in ett extra och så där!
I 125 (var 130 starter så klassen delades upp i 2 klasser, lol? haha)på Lördagen hann jag inte rida fram, vilket resulterade i 3 nedslag. När jag kom till framridningen fick jag tydligen inte gå in, så jag skrittade runt och väntade i säkert en kvart och när Ellinor tjatar på personalen som tusan så kommer dom på att jag skulle fått gå in för länge sen, så när jag kommer in och har travat ett varv på framridningen så ropar dom att jag får gå upp på framhoppningen, det känndes inte sådär superkul kan jag meddela, vart rejält stressad och irriterad. Iaf när jag kommer upp på framhoppningen och har travat 1 varv där så ropar dom att jag ska ner på banan(!!!!!) då höll jag ungefär på att bryta ihop, men men!
Red även en 120 på Lördagen där jag hade 1 ner i grunden, vi hade slarvat lite med tiden så jag hann inte gå banan men eftersom det var typ 50 innan mig så hann jag kolla på ganska många och lära mig banan, dock hade jag ingen aning om vad distanerna låg på, så mellan 6 och 7 så blev det fel på ett galoppsprång och därmed ett nerslag.
Jag är iaf jätte stolt över min älskade häst som ställer upp i alla lägen och sköter sig som den gud han är!




Sen hade vi terräng igen i måndags, lika kul som vanligt och i Tisdags hade vi hoppträning för Hans Delling, super skoj!!! :) Och på lördag åker vi till Kullabyggden och hoppar en 120, bäst att passa på när man har skjuts.
Nej nu ska jag ta tag i några frågor om kvalitets bedömmningen som vi hade här för några veckor sen;) hade bra allihopa hemma i kalla Dalarna (här kan man gå i Linne fortfaranande fast det nästan är oktober;)

Kommentarer
Postat av: Patricia Matsson

Igår och idag har det faktiskt varit 20-25 grader här hemma :D

2011-09-30 @ 20:45:35
URL: http://patriciam.webblogg.se/
Postat av: Julia Lundgren

Ett tips till texten :)

Håll in "shift och enter" ist för bara "enter" så klumpar inte texten ihop sig ;)



fin blogg btw!

2011-11-09 @ 22:05:18
URL: http://nielsochjulia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0