Vecka 10!

Veckorna rullar minst sagt framåt här nere! Det känns som det har börjat bli höst med löven är nästan helt gröna fortfarande, sommaren vill inte riktigt släppa taget!

Chivas var med på våran terräng träning för Johan Lundin i måndags och skötte sig tydligen tillräckligt bra eftersom Johan sa att han skulle bli terränghäst, haha.
Och idag hade vi dressyr ryttartest (videosarna under) och efter det så säger folket att jag ska tävla dressyr. Visst det är superkul men jag vill faktiskt att han ska vara banhoppningshäst! (läs han vill vara)
Nästa vecka har vi höstlov också och innan dess har vi en hel del uppgifter som ska lämnas in, så det är mycket jobb nu! På höstlovet åker jag hem och vi har träning för Lotta Schultz och mentalt för Johan Fyrberg så det är mycket spännande! :)
Jag kan inte beskriva min kärlek till dig. Ingen kommer någonsin göra det du gör för mig och jag är så rädd om dig min pärla ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0