Fullspäckad vecka!

Har haft fullt upp hela denhär veckan, inte en lugn stund alltså! Har haft 5 prov, 4 inlämningar och 2 redovisningar, superkul! Men nu är det iaf avklarat! 
Idag red jag en 12 årig valack som gått 130 på lektion (väldigt oskolad, som skolan har på prov) och Chivas på kvällen, båda passen gick helt okej! 

Igår hade vi stilhoppning vilket gick helt okej, min fina prins sköter sig som vanligt! Efter bedömmningen red jag Emmas häst, en i min klass. Så himla fin är den, 6 åring efter Quite Easy, har gått 3 års test, haft föl och nu vart igån i 2 månader ungefär. Den är väldigt mogen i sig själv för att vara så lite riden och har enorma gångarter och hoppa kan den också!
Jag red lite över bommar och hoppade små skutt, den hoppar bra med ryggen och har väldigt bra teknink! Det finns inte mycket att klaga på men den måste få mer rutin bara :)
Här är en film snutt, man ser så väl att hon rättar sig för varje språng, så possitiv och villig!
Kanske borde säga det också att Emma rider mest dressyr, men nu när hon har en sånhär kvalitets häst ska hon börja hoppa mera!;)

och på lördag åker jag hem till Dalarna! 

Kommentarer
Postat av: Julia Lundgren

Jaha! men vänta, jag känner igen dig! går du i NIU?

2011-11-09 @ 22:06:53
URL: http://nielsochjulia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0