Träning för Lotta Schultz!

Imorgon kommer dagen jag väntat på ett bra tag! Det är nämligen så att vi (utvecklings teamet) har träning för Lotta Schultz! Vi har träning torsdag-fredag och jag tror det kommer bli dunderkul! Har ju varit med i utvecklingsteamet i 2 år nu så det är 7-8 gången jag tränar för Lotta och alla gånger har jag varit lika nöjd efteråt och hennes träningar är suveräna! 
Gruppen jag rider i börjar klockan halv 6 imorgon men innan det ska jag hinna rida Snäckan och sedan kolla på gruppen innan som min fina vän Patricia rider i!

Lotta, när hon tog hem guldet på senior SM i augusti! det är stor

Kommentarer
Postat av: Patricia Matsson

Mest för meeting och sånt :)

2011-11-13 @ 21:32:31
URL: http://patriciam.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0