Träning i Falun

Idag åkte vi som sagt och tränade för min tränare i Falun på hennes ridbana. Det var super kallt och haglade ibland, så jag red inte precis i pikétröja, det var på med flera lager kläder. Men man får tänka positivt, det är bra att träna i alla väder ;)

Annica satt upp på honom först och red igenom honom lite. Sen red jag och han känns alltid så fin efter Annica har ridit honom. Idag tränade vi mycket på att få honom på bakbenen, min sits och hur jag inverkar på honom, även att få honom lite mer liksidig. Det gick iallafall toppen idag och jag är jätte nöjd! Längtar till nästa träning som är på torsdag!

Mamma tog massa bilder idag, kommer upp fler senare. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0