Tävling i Leksand

Nu har jag kommit hem efter en lång tävlingsdag och har även varit på middag hos mormor och morfar. Jag började dagen som vanligt med havregrynsgröt och sen fixade jag mig, åkte till stallet strax efter 9 och fixade iordning allt där. Halv 12 hämtade vi upp Inez som tog sovmorgon idag och sen åkte vi till Leksand. När vi var framme så kollade vi på några ekipage och sedan lastade vi ur Eucaluptus.

I LB:1 så gick det helt okej men han var lite spänd och stark. Men vi gjorde inga större missar så vi fick 64,14%, precis utanför placering.

I LA:1 så var både jag och Eu mer fokuserade och jag tycker att vi gjorde bra ifrån oss! Vi gjorde heller inte där några större missar. Han var mer avslappnad och jätte lugn i galoppen. Det är första gången som jag är riktigt nöjd! Vi fick 65,26% och en andra placering! :D




Kommentarer
Postat av: I S A - Hobbyfotograf

Ni var så fina!

Haha, random fråga. Men hur uttalar man Eu's namn? :) Var speaker & tror jag sa fel ;)

2011-05-30 @ 17:27:23
URL: http://isaplarz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0