Måndag morgon

Har spenderat hela morgonen och förmiddagen i stallet. Gick upp kl7, käkade frukost och sen cyklade jag till stallet. Först släppte jag ut hästarna och mockade, sen började jag städa. Och när jag börjar städa så kan jag inte sluta, så jag städade nog på i 3 timmar. Det är så skönt när det är snyggt och prydligt! När jag var klar med allt tog jag och Eu en mysig promenad på 40 minuter runt byn, sen fick han äta lite gräs i 15 minuter. Tycker han förtjänade att ta det lite lugnt idag eftersom han var så duktig igår!

Nu ska jag äta mat, förutom frukost tidigt imorse så har jag bara småätit nötter så jag är lite hungrig. Senare så ska jag och Inez på gymmet, härligt!

Jag har fixat en ny korg till mina fin-lindor, blev jätte bra! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0