Godmorgon

Eller god förmiddag. Jag tog en sovmorgon idag eftersom jag inte skulle släppa ut hästarna och har precis ätit frukost. Idag händer inte mycket, ska rida och sen förhoppningsvis träffa en kompis. Igår skrittade jag ut på Eucalyptus en timme, han var lugn och fin. Efteråt så hjälpte jag till med att plocka ner en del av hagen eftersom det kommer några gubbar idag och börjar på ridbanan! Lycklig Sanna!! :D

Justja, har glömt att säga att jag, Inez, Patricia, mamma och Patricias mamma åkte till Borlänge förra onsdagen. Vi var först på Aubiose där köpte jag en fleecetröja, skydd, regntäcke och en kavajgarderob. Sen åkte vi på möte/föreläsning med Utvecklingsteamet. Det var Marina Sjöberg som föreläste igen, och det var bra. Vi gick igenom det här året lite och sen skulle vi få jackorna och dom var ganska så snygga. Vi stod sist i kön, så när jag och Patricia skulle få våra jackor så fanns det bara två stora storlekar kvar. Så det var någon som hade bytt och tagit en mindre storlek. Så vi hoppas på att få några nya någon dag. Sen var schabraken försenade förresten.

Några mobilbilder från igår.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0