Gårdagens träning

Jag tränade i Falun igår och jag kom hem väldigt sent så jag orkade inte skriva då.

Det var ett väldigt oväder igår, det regnade och åskade, så vi var lite osäkra på om vi skulle åka till Annica men det gjorde vi iallafall. När vi kom till Falun så var det ganska fint väder, men när vi hade lastat ur och börjat rida på Annicas ridbana så började det åska. Så vi fick följa efter Annica till ett ridhus, vet inte riktigt vart det låg men det var ett privat och super fint! Annica red en liten stund först och sen fick jag rida. Det gick jätte bra, Eucalyptus kändes helt amazing och jag fick en riktig wow-känsla, det var verkligen kul att rida! Vi jobbade mest med att få honom ordentligt på bakbenen! Vi åkte därifrån vid halv 9, och jag låg inte hemma i sängen förrens kl 11! Trött cheey ;)

Mobilbild från ridhuset igår, Annica som rider.


Kommentarer
Postat av: PATRICIA

följa varandra med bloglovin?:D

2011-05-13 @ 20:22:18
URL: http://ponnynceline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0