Fredag den 13de

Förlåt, jag vet att jag inte har skrivit någonting på hela veckan, men denhär veckan har varit jätte dålig, har haft fredag den 13de hela veckan! Har ont ungefär överallt :)

Det började på måndagen med att jag gick hem från skolan för att min panna var stekhet och jag trodde den skulle börja koka, haha. Men det var inte så farligt så jag piggnade till. 
tisdagen skulle vi åka och kolla på en häst som vi var jätte intresserade av för andra gången, men när vi har kommit halvvägs ringer dom och säger att den är såld, även fast vi ringt 2 timmar tidigare och frågat om dom kom ihåg att vi skulle komma då. Till saken hör att dom hade sagt också att dom inte hade någon mer köpare på den. Uch säger jag bara, det är hästfolk de! Men vi har väl våra misstankar...
I onsdags ramlade jag när jag skulle fälla en kompis i skolan som ritade på mig och fick han över mig också och landade på axeln, den är blå och svullen nu, sen är det som en knöl som jag inte vet vad den kommer ifrån alls, haha.
Igår (fredag ;) var vi och kollade på en häst igen, den var fin och bra men kanske lite för stor för mig, vet inte! Men medans jag skritt "pustade" innan jag skulle hoppa några större språng så var det en som gick ur ridhuset vi var i och han kastade sig åt sidan och jag var inte beredd så jag åkte på sidan, sen kastade han sig igen och då flög jag av slog i ryggen, så jag tappade andan och slog i bakhuvudet. Sen hoppade jag upp igen och då råkade jag ha ett finger lite konstigt när han sträckte ut halsen så det kom i kläm av tygeln, så fingret är faktiskt ganska fucked upp nu också, men som sagt var de Fredagen den 13de så de är sånt man får ta! ;)
och juste, jag glömde skriva att min hjälm gick sönder

Kommentarer
Postat av: patricia matsson

gud va synd på hästen! :(((

och på hjälen för den delen också, vad blir det för ny? ;)

2011-05-14 @ 12:29:59
URL: http://patriciam.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0