Provridning!

Nu har vi precis varit och tränat ett väldigt långt och hårt pass, men mer om de senare, för dehär inlägget hade jag tänkt ängna åt att berätta hur jag ska spendera min helg!
Vi åker tidigt imorgon bitti, runt sju närmare bestämt. Vi ska till Uppsala och Enköping för att kolla på hästar. Ska bli hur roligt och spännande som helst! Det är mest min pappa och faster som har tagit hand om allt så jag har inte så stor koll på vad exakt det blir. 
Efter det ska vi vidare till Stockholm för att kolla på Innebandy, Mora i slutspel. Kommer sedan hem på lördag, eftermiddag.
Såhär känner jag mig!

Kommentarer
Postat av: julia

bara fotograf jag är ;)

har för mig att de är jag som knäppt kortet när vi skulle åka till strömsholm :)



nice blogg förresten!!

2011-03-31 @ 20:17:49
Postat av: Armenweb2377

Very interesting site, beautiful design, thank.

2011-05-05 @ 09:01:12
URL: http://armenweb2377.blog366.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0