Gymmet 30 mars!

Vi har ju alltså var på gymmet idag! Andra gången denna vecka, sen åker vi dit imorgon också!
Försov mig imorse så jag hann inte äta fruktost. Det är faktiskt oförsvarligt att skippa frukoste, vilket jag aldrig gör eftersom jag brukar bli jätte dålig när jag inte ätit! Jag har lätt för att få blodtrycks fall (när det svartnar framför ögonen och man blir helt snurrig och yr) och får det ännu lättare när jag inte ätit. Någon gång har jag svimmat när jag fått lågt blodtryck och ibland ramlar jag ihop eller står och skakar!
Frukosten är verkligen super viktig och jag trodde att jag skulle svimma innan jag fick lunch idag.
Nu några bilder från gymmet!
mellanmål!

Sanna passar på att skriva i träningsdagboken på uppvärmningen! ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0