Frukost

Inez nämnde lite igår hur viktig frukosten är. Frukost är mitt favoritmål på hela dagen och jag är den sista människan i världen som skulle hoppa över frukosten. Eftersom jag brukar vara i stallet hela förmiddagarna så får jag lov att äta en matig frukost som håller i sig länge. Tänkte visa er lite vad jag äter varje dag till frukost.

Jag äter havregryns gröt, det är väldigt mättande! Till det har jag lättmjölk och frysta bär, hallon och blåbär. Mörkt bröd med ganska mycket smör, jag brukar oftast bara äta ett bröd. Man ska hellre ta lite extra smör än en till smörgås! Som pålägg har jag ost, gurka och paprika. Jag brukar även dricka ett stort glas vatten då jag får vätskebrist väldigt lätt.





Kommentarer
Postat av: emma fors / forzi.blogg.se

åhh va tur du har som kan äta frukost, jag kan knappt ta en tugga av en macka innan jag får kvälvningar :/

2011-03-31 @ 09:19:21
URL: http://forzi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0