Dressyrträning

Det gick super bra att träna idag, fick en bra känsla inför helgen då jag ska tävla. Jag travade fram honom och sedan red Annica igenom honom lite. Man blir så himla inspererad när man ser henne rida eucalyptus, det är väldigt bra att ha en tränare som kan rida ens häst då och då. Sen var det min tur att sitta upp och då tränade vi på lite programdelar. På slutet red jag även igenom hela programmet, kändes väldigt bra och Annica tyckte det såg bra ut. Han blev dock lite stark ibland så jag får absolut inte länga/öka för mycket och han bröt även av till trav en gång i galoppen men det rättade jag till väldigt fort. Travade sedan av honom i en lång och låg form.

Mamma filmade när jag red igenom programmet, det var dock lite dåligt filmat och mycket hästar ivägen men bättre än ingenting!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0