upptagen

Jag har varit fram och tillbaka till Enköping över dagen igår och idag har jag varit i Borlänge med klassen. Vi har bara 3 dagar kvar nu och 1 halv utav dom kommer spenderas med klassen. En halv dag kvar tillsammans har vi, sen är det slut. Helt sjukt att jag går ut grundskolan om 6 dagar!!!
Gymnasie valet vill jag faktiskt inte tänka på, känns så hilma svårt att välja eftersom jag hittar så mycket för och nackdelar med alla skolor. Så är det någon som vet något speciellt om Flyinge, Plönninge eller Varberg så får ni hemskt gärna tala om det, det behövs verkligen. 
Kan säga efter måndag att jag aldrig mer tänker rida utan handskar:
Det här är helt klart min bästa vän just nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0