Träningar, tävlingar osv

Jag har setat ett tag och kikat runt lite på TDB och försökt att pussla lite med träningar och tävlingar i Juli och även i Augusti. Det massor med meeting i Augusti så det är ganska svårt, alltså att det inte blir för mycket osv. Här är lite tävlingar jag funderar på osv, men ingenting är klart!
Från Onsdag den 29 Juni-Onsdag den 6 Juli ska jag gå på läger i Orsa!

Fredag-Lördag (7-8) har Orsa tävlingar som jag ska vara med på, jag ska hoppa ett par 110 iaf!

Fredag-Söndag vecka 29 (22-24) har Fredrik Knutsson träningar i Orsa, då kommer jag förmodligen vara med minst 1 dag!

Sen kommer dom stora fråge tecknen, här är några tävlingar jag är sugen att åka på:
Näsets ryttarsällskap 15-17 juli har regionala klasser som skulle passa bra, finns två 110 och en 100 jag skulle kunna hoppa
Avesta ridklubb 29-31 juli har några klasser jag skulle kunna hoppa, två 110 och en 115 ex. (lördag-söndag)

Sen har vi junior DM i hedemora, lok-reg meeting, 13-14 Augusti. Finns 110 och 120 på lördagen och 120 DM på söndagen.

Så, ska någon utav er på något utav domhär meetingen? :) vore kul! (haha insåg att jag skrivit ut 4 meeting bara)
Så svar på frågan så ska jag inte vara med på kvällstävlingen i Mora eftersom jag är på läger då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0