Sammanfattning Maj

Jag tänkte sammanfatta maj månad, det var ju väldigt bra månad för mig och Eucalyptus.

Träningar
Alla träningar för Annica har gått jätte bra och jag har fått ett nytt sätt att tänka i min ridning. Vi har kommit upp ett snäpp i träningen och vi tränar nu på att få honom kortare och ordentligt på bakbenen. Jag har en speciell träning som jag kommer ta med mig länge, det var när vi tränade i Danholn i Falun och jag fick en riktig wow-känsla!

Träning hemma hos Annica.


Tävlingar
Jag har tävlat varje helg, och jag har placering med mig från varje tävling! Jag kan inget annat än att vara nöjd tycker jag. Mitt självförtroende har höjts väldigt mycket och det är så kul att få resultat på all träning jag lagt ner!

Tävlingsresultat Maj



Övrigt
Jag har varit på två föreläsningar som jag lärt mig väldigt mycket och inspererats av. Kost och hälsa med Utvecklingsteam Dalarna och Mental träning med Team FaluRS.

Min egen träning och hälsa har gett mycket resultat i ridningen. Jag är mycket starkare i kroppen och orkar rida mer, och jag äter även ordentligt så jag orkar koncentrera mig mer och blir inte lika trött som förr.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0